Інші завдання дивись тут...

Запуск графічного редактора Paint (з англійської — малювати) можна за допомогою :

► ярлика програми Paint на Робочому столі;

► команди Пуск ─> Програми ─> Стандартні ─> Paint.

Після запуску графічного редактора Paint на екрані монітора з'являється вікно цієї програми.

 

Елементи вікна програми.

1. Робоча область. Це область для малювання.

2. Рядок заголовка.

3. Рядок меню.

4. Панель інструментів для малювання (якщо навести вказівник миші на значок інструмента, поруч з'явиться його назва).

5. Панель налаштування інструментів, щоб вибирати значення властивостей інструментів. 

6. Палітра, щоб вибирати колір для інструмента, яким ти будеш малювати, і колір для фону малюнка.

i

 

Палітра.

Складається з 28 основних кольорів. 

Для вибору кольору треба встановити вказівник на потрібний колір і натиснути один раз кнопку миші.

Зміну кольору можна побачити у віконцях ліворуч від Палітри, де в одному віконці відображено основний колір, а в іншому - колір фону.

Основний колір обирається лівою кнопкою миші.

Колір фону обирається правою кнопкою миші.

 

Місце збереження інформаційного об’єкта.

Кожний малюнок зберігається в окремому комп'ютерному документі, який називають файлом, причому кожний файл має своє ім'я. 

Файли для зручності розміщують по папках, причому кожна папка теж має своє ім'я. 

Папки та файли зберігаються в комп'ютері на дисках.

 

Відкриття файлу з малюнком в графічному редакторі Paint:

1. Наведи вказівник на пункт меню Файл і натисни один раз ліву кнопку миші.

2. Вибери в меню Файл команду Відкрити і натисни один раз ліву кнопку миші.

3. Наведи вказівник на кнопку Робочий стіл і натисни один раз ліву кнопку миші або вибери папку та знайти в списку файлів потрібний файл.

4. Наведи вказівник на позначку файлу, натисни двічі ліву кнопку миші або натисни кнопку Відкрити.

 

Зберігання створених на комп'ютері малюнків.

1. Наведи вказівник на пункт меню Файл і натисни один раз ліву кнопку миші.

2. Наведи вказівник на команду Зберегти і натисни один раз ліву кнопку миші.

3. Наведи вказівник на кнопку Робочий стіл і натисни один раз ліву кнопку миші або вибери папку і натисни два рази ліву кнопку миші.

4. Наведи вказівник на рядок з назвою Ім'я файлу і натисни один раз ліву кнопку миші для встановлення текстового курсору.

5. Запиши за допомогою клавіатури ім'я малюнка (не можна надавати одне й те саме ім'я різним файлам в одному місці розташування). 

6. Наведи вказівник на кнопку Зберегти і натисни один раз ліву кнопку миші.

 

Алгоритм скасування дій у графічному редакторі.

1. Обери пункт меню Правка.

2. Обери команду Відмінити.

Зауваження. У графічному редакторі Paint можна відмінити тільки три останні команди.

Ще один спосіб скасувати дію у графічному редакторі:  натиснути клавіші Ctrl і Z.

 

Комбінування графічних об’єктів - розташування елементів у певному порядку (спочатку об'єкти необхідно виділити, а потім перетягнути в потрібне місце).

Виділення фрагмента малюнка та його переміщення.

1. Вибрати інструмент Виділення прямокутної області або Виділення довільної області.

2. Вибрати, з фоном (Виділення об'єкта з фоном малюнка) чи без фону (Виділення об'єкта без фону малюнка) буде перетягуватися фрагмент малюнка. 

3. З натиснутою лівою клавішею миші протягнути вказівник так, щоб виділити необхідну частину зображення, причому вказівник миші набуде певного вигляду. 

4. Виділений фрагмент можна перетягнути з натиснутою лівою клавішею миші. 

 

Повертання зображення.

У меню Малюнок вибери підменю Відобразити/повернути

 

Зміна вигляду області малювання.

Робочу область вікна можна перетворити на аркуш у клітинку за допомогою команди: меню Вигляд ─> Масштаб ─> Показати сітку.

Піксел є найменшим елементом зображення.

Кожна клітинка є пікселем, який можна розфарбувати такими діями:

1. Вибрати інструмент Олівець і колір для нього.

2. Встановити вказівник миші у клітинку, яку потрібно зафарбувати.

3. Натиснути ліву клавішу миші.

 

Цікаво.

Перший графічний редактор з'явився тільки 30 років тому, а вже сьогодні комп'ютерну графіку використовують для створення не лише окремих зображень, а й мультфільмів і кінофільмів. Для першого українського мультиплікаційного серіалу «Лис Микита», знятого за мотивами казки Івана Франка, було створено 450 тисяч комп'ютерних малюнків.

Інші завдання дивись тут...