Інші завдання дивись тут...

СТОРІНКА 72. § 21. Озирнемося навколо

Завдання 1. Що можна назвати алгоритмома) мама записала план прибирання квартири; б) тато зробив креслення нової шафи; в) бабуся записала послідовність дій для посадки моркви?

Завдання 2. У Ганнусі розсипалося намисто. Допоможи дівчині зібрати його. Склади алгоритм.

а) 

1. Додай жовту кульку.

2. Додай жовту кульку.

3. Додай жовту кульку.

4. Додай жовту кульку.

5. Додай червону кульку.

6. Додай жовту кульку.

7. Додай жовту кульку.

8. Додай жовту кульку.

 

б)

1. Додай жовту кульку.

2. Додай жовту кульку.

3. Додай синю кульку.

4. Додай жовту кульку.

5. Додай жовту кульку.

6. Додай червону кульку.

7. Додай жовту кульку.

8. Додай жовту кульку.

9. Додай синю кульку.

в)

1. Додай червону кульку.

2. Додай червону кульку.

3. Додай жовту кульку.

4. Додай синю кульку.

5. Додай червону кульку.

6. Додай червону кульку.

7. Додай жовту кульку.

8. Додай синю кульку.

 

 

ОБ'ЄКТИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР

СТОРІНКА 76. § 22. Як це назвати?

Завдання 1. Назви об'єкти, що належать до живої природи. Дівчинка, тополя, заєць.

Завдання 2. Назви об'єкти, що належать до неживої природи. Шафа, камінь, Сонце, річка.

Завдання 3. Назви об'єкти-явища. Дощ, блискавка, сніг, сніжинка, град, роса.

Завдання 4. Назви об'єкти-події. Свято першого дзвоника, конкурс, щедрування, концерт. 

Завдання 5. З яких об'єктів може складатися: а) ліжко (ніжки, опора, бильця, матрац); б) кофтина (тканина, нитки, ґудзики); в) ручка (стержень, пластмасова упаковка, паста)

 

СТОРІНКА 80. § 23. Який? Яка? Яке?

Завдання 1. Наведи приклади об'єктів, їхні властивості та значення цих властивостей.

Об’єкт Властивості Значення
М’яч

Колір 

Форма 

Матеріал

Розмір

Білий 

Куля 

Гума

Великий

Кіт

Колір

Вік

Порода 

Довжина шерсті

Рудий

1 рік

Сіамський

Коротка

Сорочка

Розмір 

Колір

Матеріал

Узор

36

Зелений 

Бавовна

Клітка 

Ластик

Колір

Форма

Матеріал

Білий

Прямокутник

Гума

Яблуко

Колір

Смак

Сорт

Жовтий

Солодко-кислуватий 

Антонівка

Завдання 2. Наведи приклади об'єктів, однакових за формою. Книжка, коробка для сірників.  М’яч, Сонце, Місяць. 

Завдання 3. Наведи приклади об'єктів, однакових за кольором. Блакитне небо, блакитна стрічка.

Завдання 4. Пограйте в гру. Назвіть по черзі властивості об'єкта: а) велосипед – колір (червоний), розмір (дитячий), кількість коліс (трьохколісний), вага (легкий); б) книжка – вага (легка), кількість сторінок (15), розмір (невеликий), жанр (казка), ілюстрації (наявні), обкладинка (м'яка); в) вітер – сила (сильний), тривалість (короткочасний); г) дощ – величина крапель (великі), тривалість (довготривалий), сезон (літній).

Завдання 5. Охарактеризуй наведені об'єкти за їхніми властивостями та значеннями цих властивостей.

Об’єкт форма розмір колір Кількість отворів
Ґудзик кругла малий зелений два
Ґудзик кругла малий блакитний два
Ґудзик кругла малий жовтий два
Ґудзик кругла малий коричневий чотири

 

СТОРІНКА 86. § 24. Комп'ютерний малюнок - перші кроки

Завдання 1. Назви порядок дій, які потрібно виконати для відкриття програмиДля відкриття комп'ютерної програми потрібно встановити вказівник на її значок і двічі клацнути ліву кнопку миші.

Завдання 2. Данилко хоче зберегти малюнок, що створений у графічному редакторі, на Робочому столі. Нагадай йому алгоритм збереження малюнків.

Алгоритм збереження малюнків, створених або змінених у графічному редакторі.

1. Наведи вказівник на пункт меню Файл і натисни один раз ліву кнопку миші.

2. Наведи вказівник на команду Зберегти і натисни один раз ліву кнопку миші.

3. Наведи вказівник на кнопку Робочий стіл і натисни один раз ліву кнопку миші.

4. Наведи вказівник на рядок з назвою Ім'я файлу і натисни один раз ліву кнопку миші (так встановлюється текстовий курсор).

5. Запиши за допомогою клавіатури ім'я малюнка. 

6. Наведи вказівник на кнопку Зберегти і натисни один раз ліву кнопку миші.

Завдання 3. Вказівник курсору встановили на жовтий колір і потім натиснули праву кнопку миші. Яка дія відбулася? Вибрали колір фону.

Завдання 4. Який основний колір і колір фону зараз обрано? Основний колір – червоний, колір фону – білий.

 

СТОРІНКА 91. § 25. Різнокольоровий світ

Завдання 1. Який інструмент може визначити колір об'єкта? Піпетка.

Завдання 2. Який інструмент може змінити колір об'єкта? Заливка.

Завдання 3. Які дії потрібно виконати, щоб відкрити у графічному редакторі готовий малюнок?

Алгоритм відкриття готових малюнків для змінення у графічному редакторі

1. Наведи вказівник на пункт меню Файл і натисни один раз ліву кнопку миші.

2. Наведи вказівник на команду Відкрити і натисни один раз ліву кнопку миші.

3. Наведи вказівник на кнопку Робочий стіл і натисни один раз ліву кнопку миші.

4. Наведи вказівник на позначку файлу і натисни двічі ліву кнопку миші.

Завдання 4. Уважно роздивися наведені малюнки і назви дії, які були виконані над цими малюнками.

Вибрано інструмент Заливка.

Вибір правою кнопкою миші червоного фону Палітри.

Заливка кульки червоним кольором.

Вибір правою кнопкою миші синього фону Палітри.

Заливка кульки синім кольором.

Вибір правою кнопкою миші блакитного фону Палітри.

Заливка частини кульки блакитним кольором.

Завдання 5. Скільки разів натискали кнопку миші для розфарбування наведеного малюнка? Сім разів.

Інші завдання дивись тут...