Інші завдання дивись тут...

§ 31. Як працювати з комп’ютерними програмами на підтримку вивчення мистецтва.

СТОРІНКИ 126 – 127.

Завдання. Розглянь картини видатного художника Іллі Рєпіна. Які відомості про життя українського народу передав нам митець? Про побут селян,  життя козаків.

Виконуємо практичне завдання. Завдання: навчись працювати з навчальною комп'ютерною програмою «Мистецтво». 

8. Розглянь малюнки. Придумай до них підписи. Купальський вогонь. Купальські гуляння.

Запитання і завдання.

Завдання 1. Для чого призначені навчальні комп'ютерні програми з мистецтва? Знайомить з творами мистецтв, їхніми авторами. 

Завдання 3. Про що ти дізнався за допомогою навчальної комп'ютерної програми «Мистецтво»? Навчальна програма «Мистецтво» знайомить з творами видатних художників і композиторів, з українськими народними піснями й казками, з витворами народних майстрів.

Завдання 2. Чи здогадався ти, чому головних героїв програми «Мистецтво» назвали Лясолькою та Барвиком? Програма знайомить з творами видатних художників і композиторів.

Завдання 4. Розкажи, в яких музеях ти був із класом або зі своєю родиною. Які твори мистецтва ти бачив? 

Завдання 5. Розглянь малюнки. Знайди п'ять відмінностей.

 

§ 32. Як працювати з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення логіки.

СТОРІНКИ 128 – 131. 

Завдання. Розглянь малюнки. Назви зображені на них логічні задачі та ігри. Пазли, танграм, ребус, кросворд.

Завдання. Розглянь малюнок. З'ясуй, чи зустрінуться друзі в лабіринті.

Завдання. Розглянь малюнки. З'ясуй, за яким алгоритмом змінюються фігури. Які фігури мають бути на місці знаків питання?

Виконуємо практичне завдання. Завдання: навчись працювати з навчальною комп'ютерною програмою «Логіка».

Порядок виконання

Вправа «Літери в лабіринті» Допоможи Смайлику з'ясувати назву книжки, про яку мріє його друг. Ця назва складається з літер, які розташовані по дорозі Смайлика до центра лабіринту. «Збери» літери та дізнайся назву книги.

ігалок – логіка.

Запитання і завдання.

Завдання 1. Що таке логіка? Логіка — це наука про мистецтво мислення

Завдання 2. Які навчальні комп'ютерні програми допомагають розвивати пам'ять та спостережливість? «Мовний тренажер», «Клавіатурний тренажер», «Логіка».

Завдання 3. Як ти розумієш слово «лабіринт»? Лабіринт — це споруда із заплутаними ходами.

Завдання 4. З'ясуй, у яких відомих тобі комп'ютерних іграх зустрічається лабіринт. «Логіка».

Завдання 5. Розв'яжи задачу. Смайлик намалював геометричні фігури. Яка з них ані маленька, ані червона, ані трикутник, ані квадрат? Синій восьмикутник.

 

§ 33. Як працювати з комп'ютерними програмами на підтримку вивчення іноземних мов.

СТОРІНКИ 134 – 135. 

Завдання. Розглянь малюнок. Познайомся з героями відеокурсу «Великий Маззі».

Sylvia, Bob, Muzzy, Queen, King

Виконуємо практичне завдання. Завдання: навчися працювати з відеокурсом з англійської мови.

Вправа «Нові друзі» Уяви себе на місці одного з героїв і відрекомендуй своїх друзів. Зразок: I am Muzzy.  He is Bob. She is Sylvia. He is King. She is Queen. 

Вправа «Прикметники» Розглянь малюнки та прочитай слова. Знайди відповідності. Clever (розумний) Muzzy. Big (великий) King. Beautiful (гарний) Bob.

Fat (жирна) Queen. Strong (струнка) Sylvia. 

Запитання і завдання.

Завдання 1. Які види навчальних програм з іноземних мов ти знаєш? Інтерактивні мультфільми, словники, відеокурси, перекладачі.

Завдання 2. Як знання англійської мови допоможе тобі у вивченні інформатики? Читати повідомлення комп’ютера.   

Завдання 3. Якими знаннями готовий поділитися з тобою Великий Маззі? Складати речення різних типів; називати іноземною мовою числа, кольори, дні тижня, пори року; правильно використовувати вітання та ввічливі вирази.

Завдання 4. Дізнайся, які мультфільми іноземною мовою є в твоїх друзів, у тебе дома? Том і Джері.

Завдання 5. Відгадай, які англійські слова зашифровано в ребусах.

Інші завдання дивись тут...