Інші завдання дивись тут...

§ 1. Що таке інформатика. Як поводитись в комп’ютерному класі.

СТОРІНКА 7.

Виконуємо практичне завдання. Завдання: вивчи правила безпеки в комп'ютерному класі.

Запитання і завдання.

Завдання 1. Чого вчить наука інформатика? Інформатика — це наука, яка вчить працювати з інформацією за допомогою комп'ютера.

Завдання 2. Який пристрій допомагає працювати з інформацією? Комп’ютер. 

Завдання 3. Яких правил поведінки та безпеки слід дотримуватися в комп'ютерному класі? 

Завдання 4. Проілюструй одне з правил безпечної поведінки в комп'ютерному класі. 

Завдання 5. Розв'яжи задачу. Смайлик уже вибрав два комп'ютери для комп'ютерного класу. Допоможи Смайлику вибрати третій комп'ютер.

 

§ 2. Що вміє комп'ютер

СТОРІНКА 11.

Виконуємо практичне завдання. Завдання: визнач, як комп'ютер допомагає людям різних професій.

Запитання і завдання

Завдання 1. Як машини допомагають людям?

Завдання  2. Які можливості має комп'ютер? Швидкодія.

Завдання  3. Люди яких професій використовують комп'ютер? Лікар, інженер, продавець, водій, диспетчер, пілот, вчитель, домогосподарка, оператор, бібліотекар.

Завдання 4. Дізнайся, як комп'ютер допомагає твоїм батькам. Тато вивчає автомобільні шляхи та їхні дорожні знаки, мама шукає рецепти для приготування страв. 

Завдання 5. Розв'яжи задачу. Повар, лікар і вчений живуть на поверхах 1, 2, 3. Повар живе нижче за лікаря, а вчений — вище за всіх. Хто де живе? Вчений живе на 3 поверсі – вище за всіх. Лікар живе на 2 поверсі. Повар живе на 1 поверсі – нижче від лікаря. 

 

§ 3. Як комп’ютери допомагають у сучасному житті.

СТОРІНКА 15.

Виконуємо практичне завдання. Завдання: з'ясуй, що вміє комп'ютер і на яких уроках він може стати тобі в пригоді.

2. Визнач, на яких уроках учні працювали з цими комп'ютерами. Поясни свою відповідь. Математика, природознавство, малювання.

Запитання і завдання.

Завдання 1. Де люди використовують комп'ютери?

Завдання 2. Як комп'ютер може допомогти тобі в навчанні? Можна прочитати електронну книжку, побачити презентацію, перевірити помилки в тексті, намалювати малюнок, вивчити іноземні слова.

3. Яку хатню роботу може виконувати комп'ютер? Прибирати, вмикати та вимикати світло, опалення, будити вранці.

4. Вигадай свій «розумний» дім. Розкажи, що в твоєму будинку робитиме комп'ютер. Буде будити мене вранці; вимикати та вмикати світло, опалення; буде читати мені книжки.

5. Здогадайся, який годинник показує правильний час тільки двічі на добу. Непрацюючий.

 

§ 4. З чого складається комп'ютер

СТОРІНКИ 18 – 19 

Виконуємо практичне завдання. Завдання: запам'ятай складові комп'ютера.

3. Скільки на малюнку пристроїв введення? виведення? Пристрої  введення: клавіатура, миша. Пристрої виведення: екран, принтер.

 

Запитання і завдання.

Завдання 1. Які складові комп'ютера ти знаєш? Системний блок, монітор, клавіатура, комп’ютерна миша, принтер, сканер.

Завдання 2. Які ти знаєш пристрої введення інформації? Клавіатура, миша, сканер.

Завдання 3. Які ти знаєш пристрої виведення інформації? Екран, принтер.

Завдання 4.

Завдання 5. Розглянь малюнок. Які пристрої введення та виведення інформації ти бачиш? Яка ще складова комп'ютера міститься на малюнку? Пристрої  введення: клавіатура, миша, модем. Пристрої виведення: екран, принтер, модем.

 

 

§ 5. Що таке програма.

СТОРІНКА 23.

Виконуємо практичне завдання. Завдання: ознайомся з елементами вікна та пунктами меню наданої програми.

2. Розглянь вікно програми Калькулятор. Знайди відомі тобі елементи вікна.

3. Розглянь Рядок заголовка. Що на ньому міститься? Назва програми, значок програми, кнопки керування вікном.

4. З'ясуй, на що схожий значок програми. На малюнок калькулятора.

5. Розглянь Рядок меню. Які пункти він має? Правка, Вигляд, Довідка.

6. Клацни кожний пункт меню та визнач, чи має він підменю. Правка – Копіювати, Вставити. Вигляд – Звичайний, Інженерний, Кількість цифр у групі. Довідка – Відкрити довідку, Про програму.

 

Запитання і завдання.

Завдання 1. З якими комп'ютерними програмами ти знайомий? Калькулятор, Іди спати, Блокнот.

Завдання 2. Які елементи вікна комп'ютерної програми ти знаєш? Рядок заголовка, Рядок меню, Кнопки керування вікном.

Завдання 3. Який елемент вікна підказує назву комп'ютерної програми? Назва програми.

Завдання 4. Дізнайся, які пункти меню має твоя улюблена комп'ютерна гра. Файл, Вигляд, Довідка

Завдання 5. Розв'яжи задачу. Карлсон і Малюк подарували фрекен Бок на день народження 22 диски з комп'ютерними іграми. Карлсон подарував стільки ж дисків, скільки й Малюк, та ще 10 дисків. Скільки дисків подарував Малюк?

22 – 10 = 12 (д.) – дисків порівну подарували Карлсон і Малюк.

12 : 2 = 6 (д.) – дисків подарував Малюк.

Інші завдання дивись тут...